O marce Calvin Klein
Calvin Klein to jedna z czołowych światowych marek modowych i lifestyle’owych z bogatą historią podążania za odważnymi, nonkonformistycznymi ideałami, które przyświecają wszystkim naszym działaniom. Od momentu powstania w 1968 roku w Nowym Jorku, minimalistyczna i zmysłowa estetyka jest kluczem do naszego podejścia do projektowania i komunikacji, stanowiąc swego rodzaju płótno stwarzające okazję do nieograniczonej autoekspresji. Marki Calvin Klein – CK Calvin Klein, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear i Calvin Klein Performance – łączą intencję i cel nadania codziennym, niezbędnym ubraniom statusu globalnej ikony. Każda z marek ma odrębną tożsamość i pozycję w branży detalicznej, co daje nam możliwość wprowadzania na rynek szerokiej gamy uniwersalnych produktów dla krajowych i międzynarodowych konsumentów o różnych potrzebach. Naszą odzież cechują odpowiedzialny design, wysoka jakość wykonania i oszczędność detali. Staramy się tworzyć unikatowe i wielowymiarowe ubrania, które nie tylko sprawdzają się na co dzień, ale także pozostają aktualne z sezonu na sezon. Globalna sprzedaż detaliczna produktów Calvin Klein wyniosła w 2024 roku około 9 miliardów dolarów.
Calvin Klein nadal umacnia swoją pozycję jako innowator nowych platform cyfrowych i nowoczesnych kampanii marketingowych. W 2003 roku staliśmy się częścią koncernu PVH, który nadal nadzoruje ukierunkowane podejście do zwiększania znaczenia, obecności i długoterminowego rozwoju marki na całym świecie.