Zwroty i Zwroty Pieniędzy
Zwroty i Zwroty Pieniędzy
FAQ
Zwrot pieniędzy zazwyczaj pojawia się na Twoim koncie bankowym w ciągu 8 do 10 dni roboczych od momentu przetworzenia zwrotu w naszym magazynie. Będziemy korzystać z tego samego sposobu płatności, którego użyłeś przy składaniu zamówienia.
Najłatwiej sprawdzić aktualizacje dotyczące zwrotu, sprawdzając bezpośrednio konto bankowe. Jeśli płaciłeś kartą kredytową i żadna kwota nie została pobrana z Twojego konta, zarezerwowana kwota zostanie zwrócona na Twoje konto bankowe.
Potrzebujesz zwrócić (niektóre z) twoich przedmiotów? Żaden problem. Wykonaj te kroki:
- Nie musisz rejestrować zwrotu: Etykieta zwrotna w oryginalnym pudełku jest już aktywowana. Jak tylko jej użyjesz, dostaniemy powiadomienie.
-
Spakuj swoje przedmioty: Umieść przedmioty w oryginalnym pudełku wysyłkowym, jeśli nadal je masz.
-
Użyj etykiety zwrotnej: Etykieta zwrotna jest dostępna w oryginalnym pudełku wysyłkowym.* Przyklej ją dokładnie na oryginalną etykietę dostawy na pudełku.
-
Oddaj paczkę: Udaj się do punktu nadania paczek kuriera. Jeśli nie wiesz, gdzie się udać, sprawdź na stronie internetowej kuriera najbliższą lokalizację.
-
Poproś o dowód nadania: Jeśli to możliwe, poproś o dowód nadania lub kod śledzenia zwrotu, gdy oddasz paczkę.
-
Aktualizacje statusu zwrotu: Wyślemy ci e-mail, gdy paczka dotrze do naszego magazynu, aby potwierdzić, że zostanie przetworzony zwrot pieniędzy. Możesz śledzić swój zwrot na naszej stronie „status zamówienia” w stopce lub na stronie przewoźnika, używając kodu śledzenia na dowodzie nadania (kod śledzenia znajduje się również na etykiecie zwrotnej).
-
Proces zwrotu pieniędzy: Gdy otrzymamy twoje przedmioty (to może zająć do 5 dni roboczych), przetworzymy twój zwrot pieniędzy. Zwrot zostanie przekazany na tę samą metodę płatności, której użyłeś przy zakupie. Zwroty zazwyczaj pojawiają się na wyciągu w ciągu 8-14 dni roboczych. Czas ten zależy od polityki twojego banku. Zawsze możesz skontaktować się z bankiem, jeśli masz pytania.
Zwracasz przedmioty z kilku zamówień? Upewnij się, że używasz oryginalnych pudełek odpowiadających etykietom i zamówieniom. Pomoże to nam dokładnie przetworzyć twoje zwroty.
*Jeśli już użyłeś swojej etykiety zwrotnej do częściowego zwrotu lub brakuje twojej etykiety, skontaktuj się z nami, aby otrzymać nową etykietę.
Chcemy, abyś był w pełni zadowolony z zakupu, dlatego uprościliśmy proces zwrotu tak bardzo, jak to możliwe. Oto, co musisz wiedzieć:
-
Nasze 60-dniowe okno zwrotu: Masz do 60 dni od dnia dostarczenia zamówienia na zwrot dowolnych przedmiotów.
-
Stan przedmiotów: Upewnij się, że zwracane przedmioty są w stanie oryginalnym, z wszystkimi dołączonymi metkami. Oznacza to, że przedmiot nie może być noszony, prany i musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś.
-
Wyjątki: Następujące produkty nie mogą być zwrócone: niekompletne, noszone lub prane przedmioty, spersonalizowane przedmioty oraz (częściowo) wykorzystane karty podarunkowe. Ze względów higienicznych, bielizna, stroje kąpielowe, perfumy i kosmetyki nie mogą być zwracane, chyba że są w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu, o ile nie zaznaczono inaczej w regulaminie.
-
Zwrot wielu zamówień: Jeśli zwracasz przedmioty z kilku zamówień, użyj oryginalnych pudełek i etykiet zwrotnych odpowiadających każdemu zamówieniu. Pomoże to nam dokładnie przetworzyć twoje zwroty.
Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz na naszej stronie z Regulaminem tutaj.
Śledzenie zwrotu, jeśli masz konto
Aby zobaczyć aktualny status zwrotu, wykonaj te kroki:
-
Przejdź do strony "moje konto"
-
Przejdź do swoich zamówień
-
Kliknij na jedno z zamówień zawierających zwrot
-
Status zwrotu i aktualizacje będą tam dostępne*
Śledzenie zwrotu jako gość
Aby zobaczyć aktualny status zwrotu, wykonaj te kroki:
-
Przejdź do strony "status zamówienia" w stopce
-
Wprowadź numer zamówienia i kod pocztowy
-
Status zwrotu i aktualizacje będą tam dostępne*
Zwroty zazwyczaj docierają do naszego magazynu w ciągu około 5 dni roboczych, w zależności od częstotliwości odbioru przez przewoźnika.
*W zależności od przewoźnika, możesz nie widzieć wszystkich dostępnych szczegółów. Możesz odwiedzić stronę przewoźnika, aby zobaczyć więcej szczegółów, używając numeru śledzenia zwrotu, który znajduje się na etykiecie zwrotnej lub na dowodzie zwrotu (jeśli dostępny).