INFORMACJE OGÓLNE

W jakich krajach można dokonywać zakupów online?Obecnie jest to możliwe w Austrii, Belgii, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, na Litwie, Łotwie, w Luksemburgu, Niemczech, Polsce, Portugalii, Rumunii, Rosji, na Słowacji, w Słowenii, Szwecji, Szwajcarii, na Węgrzech, we Włoszech i w Zjednoczonym Królestwie.

Czy ceny produktów online są takie same jak w stacjonarnych sklepach Calvin Klein?Tak. Zwróć jednak uwagę, że jeśli cena na stronie i na metce się różni, właściwa będzie ta, którą znajdziesz na rachunku.

Czy mogę anulować subskrypcję newslettera Calvin Klein?Tak. Możesz zaktualizować swoje ustawienia e-mail, wybierając link rezygnacyjny w stopce każdego otrzymanego od nas e-maila.

Jak mogę odzyskać hasło?
Jeśli zapomniałeś hasła, możesz je odzyskać w zakładce Moje konto. Otrzymasz e-mail z nowym hasłem.

Gdzie znajdę kartę podarunkową?
Niestety obecnie nie oferujemy kart podarunkowych online.


ZAMÓWIENIE

Skąd mam wiedzieć, że poprawnie złożyłem zamówienie?Po złożeniu zamówienia powinieneś otrzymać e-mail z potwierdzeniem, zawierający numer zamówienia i adres rozliczeniowy oraz dostawy, który wybrałeś.

Czy mogę śledzić zamówienie?
Tak, aktualny status zamówienia możesz śledzić na bieżąco. W tym celu przejdź do części „Śledź zamówienie” (w nagłówku strony internetowej) i wpisz numer swojego zamówienia oraz kod pocztowy. Powinieneś także otrzymać numer śledzenia w e-mailu z potwierdzeniem nadania paczki.

Czy mogę anulować subskrypcję newslettera Calvin Klein?
Tak. Możesz zaktualizować swoje ustawienia e-mail, wybierając link rezygnacyjny w stopce każdego otrzymanego od nas e-maila.

Czy mogę usunąć produkty z mojego zamówienia?
Nie, po potwierdzeniu zamówienia nie można usunąć żadnych produktów. Wszelkie niechciane rzeczy możesz zwrócić za darmo w ciągu 120 dni od zakupu.

Co mam zrobić, jeśli otrzymałem niewłaściwy produkt?
Jeśli otrzymasz wadliwy towar lub produkt, którego nie zamawiałeś, przejdź do zwrotów online.


PŁATNOŚĆ

Jak mogę opłacić zamówienie?
Obecnie akceptujemy następujące metody płatności: karty kredytowe (Mastercard, Visa, American Express), PayPal, karty debetowe oraz inne metody płatności w poszczególnych krajach, które sprawdzisz tutaj.

Dlaczego moja płatność została odrzucona?
Powodem może być:
1. Wygaśnięcie karty kredytowej. Sprawdź, czy jest jeszcze ważna.
2. Mogłeś osiągnąć limit na karcie. Skontaktuj się z bankiem, aby sprawdzić, czy nie przekroczyłeś limitu transakcyjnego.
3. Mogłeś wprowadzić błędne dane. Sprawdź, czy poprawnie wypełniłeś wszystkie wymagane pola.Jeśli nie jest to żaden z trzech wymienionych powyżej powodów, skontaktuj się ze swoim bankiem.

Jak mogę skorzystać z kodu promocyjnego?
Jeśli posiadasz kod promocyjny, wpisz go w koszyku w polu „Kod promocyjny” i kliknij „Zatwierdź”. Przed zastosowaniem kodu sprawdź datę jego ważności. W ramach tego samego zakupu nie można skorzystać z więcej niż jednego kodu promocyjnego. Kody nie działają na produkty przecenione.

Jak mogę otrzymać fakturę za zamówienie?
Gdy paczka zostanie do Ciebie dostarczona, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem odbioru, w którym znajdziesz link do ściągnięcia faktury za zamówienie.



DOSTAWA

Gdzie odbiorę zamówienie?
Zamówienie możemy wysłać na wybrany przez Ciebie adres (do domu, pracy, itd.) lub do punktu odbioru UPS Access Point.

Czy kraj dostawy może różnić się od tego, w którym jestem?
Nie. Kraj dostawy musi zawsze być taki sam jak kraj, z którego dokonywane jest zamówienie.

Ile czasu zajmie dostawa zamówienia?
Czas dostawy zależy od wybranego sposobu dostawy. Standardowa dostawa zajmuje zwykle 2-5 dni roboczych w zależności od kraju. Więcej szczegółów znajdziesz w zakładce Dostawa.

Ile zapłacę za dostawę?
Koszty dostawy sprawdzisz tutaj.

Czy mogę śledzić zamówienie?
Tak, aktualny status zamówienia możesz śledzić na bieżąco. W tym celu przejdź do części „Śledź zamówienie” (w nagłówku strony internetowej) i wpisz numer swojego zamówienia oraz kod pocztowy. Powinieneś także otrzymać numer śledzenia w e-mailu z potwierdzeniem nadania paczki.

Jak wygląda standardowy proces dostawy?
Jeśli wybrałeś standardową dostawę, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wysyłki (gdy zamówienie opuści magazyn) zawierającym numer śledzenia i link do strony kuriera. Kurier skontaktuje się z Tobą bezpośrednio, by powiadomić Cię o dostawie.


NIEDOSTĘPNE PRODUKTY

Czy wyprzedane produkty zostaną uzupełnione?
Jeśli produkt się wyprzedał, postaramy się go jak najszybciej uzupełnić. Jeśli nie będzie to możliwe, usuniemy produkt ze strony internetowej.

Czym jest opcja „Powiadom mnie”?
Nasi klienci mogą poprosić o mailowe powiadomienie o niedostępnych obecnie produktach. Aby otrzymać powiadomienie o ponownej dostępności produktu, naciśnij przycisk „Powiadom mnie” na jego stronie.
Po otrzymaniu mailowego powiadomienia będziesz musiał złożyć standardowe zamówienie online, aby kupić pożądany produkt, dopóki jest dostępny.


ZWROTY

Jak mogę dokonać zwrotu?

Produkty zwrócisz prosto i za darmo. Umieść produkt(y) w pudełku i przyklej etykietę zwrotną, zaklejając starą etykietę.
Zostaw paczkę w punkcie odbioru UPS Access Point albo umów dogodny termin odbioru na stronie UPS.com.
Dla spokoju sumienia poproś o wydanie potwierdzenia nadania. Wyślemy Ci wiadomość e-mail, gdy przetworzymy Twój zwrot, a zwrot środków otrzymasz w ciągu 10-14 dni.

Czy muszę płacić za zwrot?

Zwroty na stronie calvinklein.com są darmowe. Wystarczy, że użyjesz dołączonej do paczki etykiety zwrotnej.

Ile mam czasu na zwrot?

Wszystkich zwrotów należy dokonać w ciągu 120 dni od otrzymania e-maila z powiadomieniem o zamówieniu. Calvinklein.com zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotów dokonanych po tym czasie lub zwrotu produktów, których stan odbiega od ich oryginalnego stanu.

Skąd będę wiedzieć, że calvinklein.com otrzymał zwracany przeze mnie produkt?
Gdy Twoja paczka dotrze do naszego magazynu i zwrot zostanie przyjęty, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zwrotu środków.

Kiedy otrzymam zwrot środków?
Zwrot środków przekażemy w ten sam sposób, w jaki dokonano płatności, w ciągu około 10-14 dni od chwili dotarcia przesyłki do naszego magazynu, w zależności od banku.


PODROBIONE PRODUKTY

Co mogę zrobić, jeśli uważam, że zakupiłem podrobiony produkt?

Jeśli uważasz, że zakupiłeś podróbkę Calvina Kleina, odwiedź naszą stronę dotyczącą podrabianych produktów. Możesz pomóc nam walczyć z nielegalnym handlem podrobionymi towarami i uchronić innych przed padnięciem ofiarami tego przestępstwa. Zgłoś sprzedawców, których podejrzewasz o sprzedaż podróbek.