Zwroty i refundacje
Jak mogę zwrócić produkt?
Zamówienie (lub jego część) można zwrócić wraz z dołączoną w pudełku etykietą. Prosimy w miarę mozliwości umieścić zwracane produkty w oryginalnym pudełku i nakleić na nim załączoną etykietę.
Aby uniknąć pomyłek, zwróć tylko te produkty, które są wymienione na etykiecie. Jeśli chcesz zwrócić produkty pochodzące z kilku zamówień, upewnij się, że do każdego zwrotu dołączono odpowiednią etykietę.
JAK DOKONAĆ ZWROTU?
Umieść produkty, które chcesz zwrócić, w przeznaczonym do tego pudełku. Naklej na pudełko etykietę, którą przysłaliśmy wraz z zamówieniem – najpierw jednak usuń lub zasłoń oryginalną etykietę. Jeśli nie masz etykiety potrzebnej do zwrotu, skontaktuj się z Obsługą Klienta, a chętnie Ci pomożemy.
Jeśli zamówienie doręczył kurier DHL, zwracane produkty możesz nadać w najbliższym punkcie świadczącym usługi kurierskie firmy DHL.
Jeśli zamówienie otrzymałeś/-łaś przesyłką kurierską UPS lub wybrałaś/-łeś odbiór w sklepie, prosimy zwracane produkty nadać w punkcie UPS, zajrzeć na stronę UPS.com, by skontaktować się z kurierem, który odbierze Twoją przesyłkę lub zwróć produkty w wybranym sklepie.
Jeśli chcesz mieć pewność, że zwrot dotrze do nas bez problemu, poproś o dowód nadania. Pamiętaj, że odpowiadasz za przesyłkę do momentu, kiedy do nas dotrze. Kiedy otrzymamy zwrot i wprowadzimy do systemu, otrzymasz maila z potwierdzeniem. Zwrot środków zostanie dokonany z wykorzystaniem tej samej metody, którą wybrano podczas zakupu. Środki znajdą się na Twoim rachunku po 10-14 dniach, w zależności od banku.
POLITYKA ZWROTÓW
Zamówienie złożone na stronie internetowej można zwrócić w ciągu 120 dni. Termin liczy się od daty otrzymania przesyłki.
Abyśmy mogli przyjąć zwrot, produkty muszą zsotać zwrócone w tym samym stanie, w jakim zostały wysłane. Muszą też mieć oryginalną metkę. Perfumy i kosmetyki muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Nie przyjmujemy zwrotów kart podarunkowych. Niektóre produkty przyjmujemy wyłącznie w nienaruszonych opakowaniach i pod warunkiem, że nie zostały ani razu założone. Dotyczy to takich produktów jak:
- Majtki
- Bokserki
- Figi
- Stroje kąpielowe i kąpielówki
Nie przyjmujemy zwrotów niekompletnych ani produktów, które były założone lub prane. Jeśli fragmenty produktów uległy zniszczeniu wskutek intensywnego użytkowania, możemy produkt odesłać. Aby uniknąć pomyłek w obsłudze zwrotów, zadbaj, by odsyłać zwrot z odpowiednią etykietą. Jeśli chcesz zwrócić produkty pochodzące z kilku zamówień, spakuj je osobno i dołącz odpowiednie etykiety.
Jeśli chcesz zachować powyższe informacje w postaci dokumentu, kliknij tutaj.
Ile czasu mam na zwrot towaru?
Twoje zamówienie zakupione w naszym sklepie internetowym, może zostać zwrócone w ciągu 120 dni od daty otrzymania przesyłki.
Zwracane produkty obowiązuje następująca zasada: możemy je przyjąć z powrotem tylko wtedy, gdy zostaną zwrócone w takim samym stanie, w jakim zostały wysłane i będą miały oryginalne metki. Perfumy i kosmetyki do makijażu mogą być zwrócone tylko w oryginalnym, zamkniętym opakowaniu. Nie przyjmujemy kart upominkowych.
Niektóre artykuły można zwrócić tylko wtedy, gdy są zamknięte w oryginalnym opakowaniu i nienoszone/nieprzymierzane. Dotyczy to:- Majtek
- Bokserek
- Slipów
- Strojów kąpielowych
Niekompletne zwroty lub rzeczy, które były noszone lub prane nie będą przyjmowane. Jeśli rzeczy uległy zniszczeniu w wyniku intensywnego użytkowania, może się zdarzyć, że odeślemy je do Ciebie z powrotem. Aby uniknąć błędów w skanowaniu zwrotów, należy zwracać produkty, za pomocą etykiety zwrotnej przypisanej do danego numeru zamówienia. Jeżeli chcesz dokonać zwrotu kilku produktów, z kilku zamówień, upewnij się, że używasz odpowiedniej etykiety dla każdego zwrotu i pakujesz je oddzielnie.
Czy w przypadku zwrotu otrzymam zwrot kosztów wysyłki?
Jeśli całe zamówienie wróci do nas, zwrócimy Ci pełną kwotę. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszt przesyłki nie podlega refundacji.
Czy mogę wymienić mój produkt(y)?
W tej chwili nie oferujemy usługi wymiany. Jeśli chcesz, aby produkt był w innym kolorze lub rozmiarze, najlepiej będzie złożyć nowe zamówienie. Każdy przedmiot można zwrócić w ciągu 120 dni od daty otrzymania zamówienia. Zwykle potrzeba kilku dni, aby zwrot dotarł do naszego magazynu. Gdy zwrot dotrze na magazyn, otrzymasz potwierdzenie e-mailem, a zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 15 dni roboczych.
Co mogę zrobić, jeśli nie otrzymałem/-am jeszcze zwrotu pieniędzy?
Zwrot środków może zająć do 15 dni roboczych – od momentu wysłania paczki do naszego magazynu do zwrotu pieniędzy na Twoje konto bankowe. Jeśli do tego czasu zwrot nadal nie jest widoczny, skontaktuj się z nami, w celu uzyskania pomocy.
Co mogę zrobić, jeśli moja paczka została uszkodzona?
Każde zamówienie, które wysyłamy z naszego magazynu, jest dokładnie sprawdzane.
W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki prosimy o kontakt z naszym Działem obsługi klienta.
Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie kartonu i jego zawartości pod kątem ewentualnych uszkodzeń, które mogły powstać podczas transportu.
Normalnym jest, że karton może wykazywać pewne zużycie, jednak jeśli uszkodzenie jest znaczne, prosimy o wykonanie następujących czynności:- Jeśli uszkodzenie jest niewielkie, przyjmij przesyłkę, ale zanotuj uszkodzenie na dowodzie dostawy, podpisz go i opatrz datą.
- Jeśli karton wygląda na poważnie uszkodzony, możesz odmówić przyjęcia zamówienia. W takiej sytuacji prosimy o niezwłoczny kontakt z nami.
Kontaktując się z naszym Działem obsługi klienta, należy mieć pod ręką numer zamówienia, numer przedmiotu i numer przesyłki (wszystkie te informacje znajdują się w e-mailu potwierdzającym wysyłkę), a także adres e-mail i numer telefonu.
Dołożymy wszelkich starań, aby zwrócić Ci kwotę zakupu, gdy tylko otrzymamy zwrócony przedmiot.
Twoje zamówienie zostanie anulowane; możesz wtedy złożyć nowe zamówienie.Jeśli po przyjęciu przesyłki zauważysz uszkodzenie, zwróć przesyłkę, korzystając z dołączonych etykiet zwrotnych dostawcy. Aby uzyskać więcej informacji na temat zwrotów, kliknij tutaj.
Co mogę zrobić, jeśli etykieta zwrotna została już wykorzystana lub zgubiona?
Jeśli etykieta zwrotna została wykorzystana do częściowego zwrotu lub zaginęła, skontaktuj się z nami, aby nasz pracownik Działu obsługi klienta mógł wysłać dodatkową etykietę.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy po zwróceniu przedmiotu/zamówienia?
Od momentu nadania, przesyłka zwrotna powinna zostać dostarczona do naszego magazynu w ciągu 5 dni roboczych. Po dotarciu przesyłki na magazyn zostanie ona zeskanowana, a następnie zostanie uruchomiony automatyczny zwrot środków, na konto, z którego opłacono zamówienie. Zwrot powinien być widoczny na koncie w ciągu 8 – 10 dni roboczych od momentu zeskanowania przesyłki.
Aby uzyskać aktualne informacje na temat zwrotu pieniędzy, najłatwiej jest sprawdzić bezpośrednio swoje konto bankowe. Jeśli płatność została dokonana kartą kredytową, żadna kwota nie została potrącona z Twojego konta; ewentualnie zarezerwowana kwota zostanie zwrócona z powrotem na Twoje konto bankowe.
Potrzebujesz pomocy?
Jesteśmy dostępni od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 9 do 18.