POWIADOMIENIA E-MAIL O ZAMÓWIENIU

Po złożeniu zamówienia będziesz otrzymywać e-maile z powiadomieniami o statusie zamówienia. Aby mieć pewność, że będziesz je odbierać, dodaj nasz adres do książki adresowej (sprawdź ustawienia swojego programu pocztowego). Zachowaj wiadomości, aby mieć do nich łatwy dostęp. Poniżej znajdziesz przykładowe wiadomości, które możesz otrzymywać:

  • Potwierdzenie zamówienia. To potwierdzenie, że otrzymaliśmy Twoje zamówienie. Znajdziesz w nim numer zamówienia oraz wybrany adres rozliczeniowy i dostawy.
  • Potwierdzenie wysyłki. To potwierdzenie, że Twoje zamówienie (lub jego część) opuściło nasz magazyn. Znajdziesz w nim link do śledzenia paczki. Czas dostawy zależy od wybranego sposobu dostawy i adresu doręczenia.
  • Potwierdzenie zwrotu. To potwierdzenie, że otrzymaliśmy i sprawdziliśmy zwracane zamówienie. Zleciliśmy też zwrot środków.
  • Anulowanie zamówienia. To potwierdzenie, że anulowaliśmy Twoje zamówienie. Możesz je otrzymać w przypadku, gdy sam poprosiłeś o anulowanie zamówienia, zamówione towary się wyprzedały lub z jakiegoś powodu nie jesteśmy w stanie dostarczyć Twojego zamówienia.

STATUS ZAMÓWIENIA

Łatwo znajdziesz status swojego zamówienia.

  • Sprawdź swój e-mail. Podczas finalizacji zamówienia musisz podać swój adres e-mail, aby otrzymywać powiadomienia o statusie zamówienia. Aby uzyskać więcej informacji na temat wiadomości, które możesz otrzymywać, kliknij tutaj.
  • Wejdź na stronę. Status zamówień możesz sprawdzić w zakładce Moje konto, jeśli jesteś zarejestrowanym klientem lub tutaj, jeśli złożyłeś zmówienie jako gość. To najłatwiejszy i najszybszy sposób na uzyskanie aktualnych informacji o zamówieniu. Uwaga: Informacje o zamówieniu mogą pojawić się w historii zamówień do godziny po złożeniu nowego zamówienia. Po kliknięciu na Moje konto, będziesz musiał zalogować się, używając adresu e-mail i hasła. Po zalogowaniu zobaczysz historię zamówień z dokładnymi informacjami o aktualnych (i wcześniejszych) zamówieniach.
  • Skontaktuj się z nami. Jeśli masz pytania dotyczące zamówienia, zawsze możesz skontaktować się z naszą obsługą klienta.

WYJAŚNIENIE STATUSU ZAMÓWIENIA

W zakładce Moje konto możesz sprawdzić status swojego zamówienia:

  • Oczekiwanie na przetworzenie zamówienia. Zamówienie zostało przyjęte i będzie przetworzone najszybciej jak to możliwe.
  • Potwierdzenie zapłaty. Realizacja płatności została zakończona. Zamówienie zostanie wysłane.
  • Zamówienie wysłane. Zamówienie opuściło nasz magazyn.
  • Zamówienie zrealizowane. Zamówienie zostało dostarczone.

ANULOWANIE ZAMÓWIENIA

Zamówienie lub jego części mogą zostać anulowane przez nasz system z rożnych powodów, m.in.:

  • Niedostępny(-e) produkt(-y)
  • Problem z przetworzeniem informacji o płatności
  • Brak możliwości dostarczenia zamówienia pod wskazany adres
  • Zdublowane zamówienie

Jeśli Twoje zamówienie zostanie anulowane, otrzymasz e-mail z powiadomieniem i wyjaśnieniem. Nie zostaniesz obciążony kosztami żadnych anulowanych produktów. Po anulowaniu zamówienia nie możemy go ponownie przetworzyć. Musisz złożyć nowe zamówienie na naszej stronie. Jeśli chciałbyś kupić produkty podobne do tych niedostępnych, skontaktuj się z naszym działem obsług klienta.


Aby mieć pewność, że będziesz odbierać nasze e-maile, dodaj nasz adres do książki adresowej (sprawdź ustawienia swojego programu pocztowego).

Nie możemy zmieniać złożonego zamówienia* (produktu, rozmiaru, koloru czy adresu). Nasz system natychmiast przetwarza i wysyła zamówienia, więc po jego otrzymaniu zwróć niechciane produkty zgodnie z instrukcją zwrotu

JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Robienie zakupów na stronie calvinklein.com jest łatwe i proste.

  1. Zainspiruj się, przeglądając nasze kolekcje lub wyszukując ulubione produkty po nazwie czy numerze modelu.
  2. Gdy znajdziesz poszukiwany produkt w odpowiednim rozmiarze i kolorze, dodaj go do koszyka.
  3. Gdy będziesz gotowy, przejdź do kasy, aby sfinalizować zamówienie. Jeśli masz kod promocyjny, możesz dodać go w odpowiednim okienku na stronie finalizacji zamówienia. Zamówienie możesz złożyć jako zarejestrowany klient (jeśli założyłeś lub chcesz założyć konto) lub jako gość (wszystkie dane trzeba będzie wprowadzić ręcznie).
  4. Wybierz sposób dostawy i wpisz adres dostawy.
  5. Wybierz metodę płatności i wprowadź szczegóły płatności.
  6. Na końcu sprawdź wprowadzone dane i dokończ zamówienie. Na ekranie pojawi się potwierdzenie złożonego zamówienia. Wkrótce otrzymasz też e-mail z potwierdzeniem.

KOSZYK

Produkty, które dodajesz do koszyka podczas zakupów na stronie calvinklein.com, są zapisywane. Zostaną w nim, dopóki ich nie kupisz, nie usuniesz lub do czasu, gdy się wyprzedadzą.
W koszyku możesz:

  • Przejrzeć zamówienie. Sprawdzić szczegóły zamówienia przed przejściem do kasy.
  • Zaktualizować zamówienie. Jeśli chcesz zaktualizować liczbę któregoś produktu w koszyku, wybierz pożądaną liczbę i naciśnij „Zaktualizuj koszyk”.
  • Usunąć produkt z koszyka. Wybierz produkt i naciśnij „Usuń” lub zmień liczbę produktu na zero i naciśnij „Zaktualizuj koszyk”.
  • Wrócić do zakupów. Jeśli po sprawdzeniu koszyka chcesz wrócić do zakupów, naciśnij „Kontynuuj zakupy”. Produkty zostaną w koszyku, dopóki ich nie kupisz, nie usuniesz lub do czasu, gdy się wyprzedadzą. W każdej chwili możesz wrócić do koszyka, naciskając przycisk „Koszyk” na górze każdej strony.
  • Przejść do kasy. Gdy jesteś gotowy dokończyć zamówienie, naciśnij „Przejdź do kasy”. Nasz proces finalizacji jest szybki, łatwy i bezpieczny. Dowiedz się więcej o naszej Gwarancji bezpiecznych zakupów.

DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTU

Wszystkie produkty na naszej stronie są z reguły dostępne do sprzedaży i gotowe do wysyłki. W nietypowych sytuacjach, gdy ostatni produkt dodaje do koszyka w tym samym czasie dwoje klientów, jeden z nich może otrzymać informację o niedostępności produktu podczas finalizacji zamówienia lub w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia.

Większość zamówień przetwarzana jest od razu po finalizacji. Produkty są wysyłane, gdy są dostępne w magazynie, płatność zostanie zaakceptowana, a podane adresy rozliczeniowe i dostawy zostaną potwierdzone.

GWARANCJA

ZEGARKI

Zegarek Calvin Klein® ma gwarancję CK Watch & Jewelry Co. Ltd. (CK Watch) na okres dwudziestu czterech (24) miesięcy od daty zakupu na warunkach określonych w niniejszej gwarancji. Międzynarodowa gwarancja Calvin Klein® obejmuje wady materiałowe i produkcyjne mające miejsce w momencie zakupu zegarka Calvin Klein® („wady”). Gwarancja ma moc prawną tylko, jeśli certyfikat gwarancji został opatrzony datą, w pełni i poprawnie uzupełniony oraz zawiera stempel oficjalnego sprzedawcy firmy CALVIN KLEIN® („ważny certyfikat gwarancji”).

Prawo do darmowej naprawy wszelkich wad przysługuje tylko podczas okresu gwarancyjnego po okazaniu ważnego certyfikatu gwarancji. Jeśli naprawa nie może przywrócić poprawnego działania zegarka Calvin Klein®, CK Watch gwarantuje pełny zwrot kosztów lub wymianę na identyczny lub podobny model zegarka Calvin Klein®. Gwarancja obejmująca wymianę zegarka kończy się dwadzieścia cztery (24) miesiące po zakupieniu wymienionego zegarka.

 Niniejsza gwarancja producenta nie obejmuje:

– czasu działania baterii;

– normalnych objawów zużycia (np. zadrapań szkła; zmiany koloru i/lub materiału niemetalowych pasków i bransolet, takich jak skóra, włókno, guma; łuszczenia się powłoki galwanicznej; typowego zużycia kolorowych powłok);

– wszelkich uszkodzeń dowolnej części zegarka wynikłych z niestandardowego/niewłaściwego użytkowania, zaniechania konserwacji, niedbalstwa, wypadków (uderzenia, wgniecenia, pęknięcia, pęknięcie szkła itp.), niepoprawnego użytkowania zegarka oraz nieprzestrzegania wskazówek dotyczących użytkowania udostępnionych przez CK Watch;

– wszelkich szkód pośrednich lub wynikających np. z użytkowania, niedziałania, wad lub niedokładności zegarka Calvin Klein®;

– zegarków Calvin Klein® obsługiwanych przez osoby nieuprawnione (np. czynności serwisowe czy naprawy) ani zmienionych zegarków CK.

Wszelkie inne roszczenia względem CK Watch, np. za szkody inne niż opisane powyżej, są bezpośrednio wyłączone za wyjątkiem praw klienta określonych przez ustawodawcę.