Nasze terminy dostaw pozostają niezmienione, o ile w codziennie aktualizowanej zakładce Obsługi Klienta nie pojawi się inny komunikat.

MIEJSCA I CZAS DOSTAWY

Zależy nam, aby zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej. Informacje na temat krajów, czasu i kosztów dostawy oraz partnerów znajdziesz w tabelce poniżej:

SPOSÓB DOSTAWY PRZEWIDYWANY CZAS DOSTAWY KOSZTY DOSTAWY
STANDARD [UPS] 3 - 5 DNI ROBOCZYCH 16,90 PLN
UPS EXPRESS 1 - 2 DNI ROBOCZE 66,90 PLN
UPS ACCESS POINT 3 - 5 DNI ROBOCZYCH 16,90 PLN

Zamówienia złożone w weekendy i dni wolne (ustawowo) od pracy będą przetwarzane następnego dnia roboczego. Jeśli nie będziemy w stanie dostarczyć towarów w terminie, poinformujemy Cię o tym w miarę możliwości.

ŚLEDŹ ZAMÓWIENIE

Gdy Twoje zamówienie opuści nasz magazyn, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Znajdziesz w nim link do śledzenia paczki na stronie przewoźnika obsługującego Twoje zamówienie. Jeśli z jakiegoś powodu link nie będzie działać, wystarczy skopiować załączony numer przesyłki i wkleić go w odpowiednim miejscu na stronie przewoźnika www.ups.com.

WYSYŁKA POD RÓŻNE ADRESY

Obecnie nie oferujemy opcji dostawy pod kilka adresów. Jeżeli chcesz, by jedno zamówienie zostało doręczone w różne miejsca, najlepiej będzie złożyć oddzielne zamówienia na każdy adres.

USZKODZENIA

Każde zamówienie wysyłane z naszego magazynu jest dokładnie kontrolowane.
W przypadku otrzymania uszkodzonej paczki prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Przed przyjęciem przesyłki sprawdź, czy paczka i jej zawartość nie mają widocznych uszkodzeń, do których mogło dojść w trakcie transportu.
Kartony mogą być lekko zniszczone, jednak w przypadku stwierdzenia poważnych uszkodzeń prosimy o:

  • przyjęcie paczki w przypadku niewielkiego uszkodzenia i spisanie notatki na pokwitowaniu odbioru wraz z podpisem i datą.
  • odmowę odbioru zamówienia, jeśli karton wygląda na poważnie zniszczony, i niezwłoczne poinformowanie nas o tym.

Kontaktując się z naszym Działem Obsługi Klienta, przygotuj numer zamówienia, liczbę produktów i numer przesyłki (które znajdziesz w e-mailu z potwierdzeniem wysyłki). Miej też pod ręką adres mailowy i numer telefonu.
Zrobimy, co w naszej mocy, by zwrócić Ci kwotę zakupu od razu po otrzymaniu Twojego zwrotu.
Jeśli zauważysz uszkodzenia po przyjęciu przesyłki, możesz zwrócić paczkę, korzystając z załączonej etykiety zwrotnej. Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz tutaj.