JAK DOKONAĆ ZWROTU?

1. ZWROT ZA POŚREDNICTWEM POCZTY

Produkty, które chcesz zwrócić, umieść w pudełku. Na paczkę przyklej etykietę zwrotną dołączoną do zamówienia. Usuń lub zakryj oryginalną etykietę dostawy. Jeśli jej nie dostałeś, nasz Dział Obsługi Klienta chętnie Ci pomoże.

Paczkę dostarczoną przez kuriera UPS oddaj w punkcie odbioru UPS Access Point lub umów dogodny termin odbioru zwracanej paczki na stronie UPS.com.

Aby mieć pewność, że paczka bezpiecznie do nas dotrze, radzimy poprosić o wydanie potwierdzenia nadania. Pamiętaj, że to Ty jesteś odpowiedzialny za zwrot, dopóki paczka do nas nie dotrze. Gdy przetworzymy Twój zwrot, otrzymasz powiadomienie e-mail. Zwrot środków przekażemy w ten sam sposób, w jaki dokonano płatności, w ciągu 10-14 dni w zależności od banku.

POLITYKA ZWROTÓW

Zamówienie online możesz zwrócić w ciągu 120 dni od jego otrzymania bez konieczności podawania przyczyny lub informowania nas.

Figi, bokserki i slipki można zwrócić w oryginalnym, zamkniętym opakowaniu, jeśli nie były noszone i zawierają oryginalne metki.

Stroje kąpielowe i perfumy można zwrócić tylko w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.

Zwracane produkty muszą być w nienaruszonym stanie i zawierać oryginalne metki. Nie przyjmujemy i nie zwracamy kosztów niepełnych zwrotów lub produktów, które noszą ślady użytkowania czy prania.

Jeśli jakość produktów uległa obniżeniu w wyniku intensywnego użytkowania, zastrzegamy prawo zwrotu produktu do nadawcy.

Produktów zakupionych online nie można zwracać w lokalnych, stacjonarnych sklepach Calvina Kleina i na odwrót.

Upewnij się, że w jednej paczce nie dokonujesz zwrotów różnych zamówień. W celu usprawnienia procesu i przyspieszenia zwrotu środków każde zamówienie, które chcesz zwrócić, należy zapakować oddzielnie.

Zapoznaj się ze swoimi prawami do zwrotu towarów w naszym Regulaminie.



ZWROT ŚRODKÓW

Jeśli zrezygnujesz z zamówienia zgodnie z dostępnymi tutaj instrukcjami, zwrócimy Ci całość poniesionych kosztów, łącznie z kosztami standardowej dostawy i ewentualnymi opłatami administracyjnymi bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaniemy poinformowani o Twojej decyzji co do zwrotu produktów. Możemy jednak wstrzymać zwrot środków, dopóki nie otrzymamy zwracanych produktów lub potwierdzenia ich odesłania. Po sprawdzeniu i skontrolowaniu produktów w naszym magazynie otrzymasz e-mail z powiadomieniem o zwrocie środków. Dokonamy go na kartę/konto, z którego opłacono zamówienie.

Zwrot środków zostaje zwykle zaksięgowany na koncie w ciągu 8-10 dni roboczych od otrzymania e-maila z powiadomieniem o zwrocie. Czas ten zależy wyłącznie od polityki Twojego banku. Status zwrotu możesz sprawdzić w każdej chwili na swoim koncie lub kontaktując się z wydawcą karty.

Środki za zwrot prezentów przysługują jedynie osobie, która je zakupiła.

Nie pokryjemy natomiast kosztów częściowych zwrotów, chyba że będą one dotyczyły wady fabrycznej lub błędnej dostawy.W takim przypadku zwrot kosztów dostawy będzie proporcjonalny do liczby zwracanych produktów (np. jeśli zwracasz jeden z trzech zakupionych produktów, oddamy Ci 1/3 kosztów dostawy).
Jeśli chcesz otrzymać całkowity zwrot środków, zwracane produkty muszą być w nienaruszonym stanie – kompletne, nienoszone, nieprane i z wszystkimi oryginalnymi metkami.

WYMIANA

Obecnie nie umożliwiamy wymiany towarów.

Możesz zwrócić każdy produkt, z którego nie jesteś w pełni zadowolony.

Gdy tylko paczka ze zwrotem dotrze do naszego magazynu, wyślemy Ci powiadomienie e-mail i zlecimy zwrot środków.

Jeśli chcesz otrzymać inny produkt, w innym kolorze lub rozmiarze, musisz złożyć nowe zamówienie.