FAQ

Dostawa

Opcje dostawy, śledzenie zamówień i informacje o problemach z dostawą.

W przypadku, gdy zamówienie zostało dostarczone pod niewłaściwy adres, możesz je zlokalizować w „Statusie dostawy" na swoim koncie lub sprawdzić link lokalizujący przesyłkę w e-mailu potwierdzającym jego wysyłkę.

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze dostarczone, możesz skontaktować się z przewoźnikiem, aby uzyskać pomoc w zmianie adresu dostawy.

W przypadku odmowy odbioru przesyłki, zamówienie zostanie zwrócone do naszego magazynu. Po przetworzeniu zwrotu otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 10 do 14 dni na konto, z którego zostało opłacone zamówienie.

Informacje na temat Twojego zamówienia, możesz znaleźć na swoim koncie. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, możesz śledzić swoją przesyłkę, na stronie przewoźnika za pomocą numeru przesyłki.

Numer umożliwiający śledzenie przesyłki znajdziesz również w e-mailu potwierdzającym wysłanie zamówienia. Numer przesyłki powinien być aktywny w ciągu 24-48 godzin od momentu otrzymania e-maila.

Jeśli nie otrzymałeś e-maila z potwierdzeniem wysyłki, sprawdź, czy nie trafił do skrzynki Spam. Jeśli tak nie jest, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta w celu uzyskania pomocy.

Nasze zamówienia są zazwyczaj wysyłane i dostarczane w ciągu 3-5 dni roboczych, w przypadku standardowej dostawy. Czas dostawy liczony jest od momentu przekazania paczki firmie kurierskiej przez magazyn. Może się on różnić w zależności od przewoźnika oraz czasu odbioru paczki przez kuriera.

Koszty wysyłki różnią się w zależności od przewoźnika i sposobu dostawy, ale są bezpłatne dla zamówień powyżej PLN 429.00 zł. 

W przypadku opóźnień zostaniesz o nich poinformowany drogą e-mailową. Ogólne informacje dotyczące opóźnień  znajdziesz również na naszej stronie internetowej.

W przypadku zamówień online dostępne są następujące opcje dostawy:

  • dostawa na adres domowy / miejsca pracy
  • Dostarczone do najbliżego sklepie

Preferowaną opcję dostawy można wybrać podczas procesu składania zamówienia.

W zależności od przewoźnika, w większości przypadków twoje zamówienie będzie:

  • dostarczone do pobliskiego punktu odbioru,
  • dostarczone do sąsiada, jeżeli poinformowałeś nas lub przewoźnika, że wolisz, aby paczki były dostarczane do Twoich sąsiadów,
  • dostarczone ponownie podczas drugiej próby w kolejnym dniu roboczym.

W każdym przypadku przewoźnik zostawi Ci (cyfrową) notatkę z danymi dostawy.

Jeśli brakuje Ci jednej lub więcej pozycji z zamówienia, skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc pracownika Działu Obsługi Klienta.

Jeśli dotarł do Ciebie niewłaściwy produkt, skontaktuj się z nami, w celu uzyskania pomocy pracownika Działu Obsługi Klienta.

Jeśli wybrałeś wysyłkę standardową, Twoje zamówienie zostanie wysłane z:
 

  • DHL (dla zamówień dostarczanych na adres domowy)
  • UPS (w przypadku zamówień z odbiorem w sklepie lub punkcie odbioru UPS)

 

Potrzebujesz pomocy?

Jesteśmy dostępni od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 9 do 18.