Konto i newsletter
Czy muszę mieć konto, aby złożyć zamówienie?
Nie, nie musisz posiadać konta, aby złożyć zamówienie. Po przejściu do kasy wybierz opcję kontynuowania jako gość. Upewnij się, że pola adresu do wysyłki i danych kontaktowych zostały wypełnione.
Jak mogę zażądać zmiany moich danych osobowych?
Aby dowiedzieć się, jakie dane osobowe gromadzimy i dlaczego, możesz zajrzeć do naszej Polityki prywatności.
Aby zmodyfikować/zmienić swoje dane osobowe, możesz przejść do sekcji „Twoje konto” na stronie internetowej i edytować swoje dane osobowe.
Jeśli nie masz konta lub nie jesteś w stanie zmienić danych osobowych w sekcji „Twoje konto”, a chcesz poprosić o ich modyfikację, wypełnij formularz internetowy tutaj i wybierz jako temat zapytanie dotyczące danych osobowych*.* Ze względu na ochronę prywatności nie jesteśmy w stanie udzielić Ci żadnej z tych informacji przez telefon.
Jak mogę zażądać usunięcia moich danych osobowych?
Aby dowiedzieć się, jakie dane osobowe gromadzimy i dlaczego, możesz zapoznać się z naszą Polityką prywatności.
Jeśli chcesz zażądać usunięcia danych osobowych, które od Ciebie zebraliśmy, wypełnij formularz internetowy tutaj i wybierz zapytanie dotyczące danych osobowych jako temat.*Ze względu na ochronę prywatności nie jesteśmy w stanie udzielić Państwu żadnej z tych informacji przez telefon.
Jak mogę zażądać prawa dostępu do moich danych osobowych?
Aby dowiedzieć się, jakie dane osobowe gromadzimy i dlaczego, możesz zapoznać się z naszą Polityką prywatności.
Jeśli chcesz zażądać przeglądu danych osobowych, które od Ciebie zebraliśmy, wypełnij formularz online i wybierz zapytanie dotyczące danych osobowych jako temat.
*Ze względu na ochronę danych osobowych, nie możemy udzielać tych informacji telefonicznie.
Jak mogę założyć konto?
Aby utworzyć konto, kliknij przycisk „Zaloguj się” w prawym górnym rogu strony. Jeśli korzystasz z telefonu, znajdź przycisk „menu” i użyj przycisku „Zaloguj się” w prawym górnym rogu strony menu. Następnie możesz utworzyć konto, postępując zgodnie z instrukcjami w sekcji „Załóż konto”.
Jak mogę zapisać się/wypisać się z newslettera?
Jeśli chcesz zapisać się do naszego newslettera, możesz to zrobić na wiele sposobów:
- Na naszej stronie internetowej możesz zobaczyć pojawiające się okienko, które umożliwia zapisanie się do naszego newslettera poprzez wpisanie swoich danych.
- Alternatywnie, możesz również zapisać się do naszego newslettera podczas tworzenia konta lub podczas składania zamówienia, klikając w pole wyboru newslettera. W tym ostatnim przypadku pojawi się pole wyboru dla subskrypcji newslettera.
Jeśli chcesz zrezygnować z subskrypcji naszego newslettera:
- Możesz otworzyć wiadomość e-mail z newsletterem w swojej skrzynce odbiorczej i przewinąć ją do dołu. Znajdziesz tam przycisk „Wypisz się” lub „Zrezygnuj z subskrypcji”.
Jeśli nie jesteś w stanie zrezygnować z subskrypcji naszego newslettera, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli pomóc Ci w realizacji tego żądania.
Jakie dane osobowe gromadzi Calvin Klein?
Wykorzystujemy Twoje dane osobowe do różnych celów, takich jak realizacja zamówień i wysyłanie Ci newsletterów, jeśli wyrażasz chęć ich otrzymywania.
Aby dowiedzieć się, jakie dane osobowe gromadzimy i dlaczego, możesz zapoznać się z naszą Polityką prywatności.
Jak mogę zresetować swoje hasło?
Aby zresetować swoje hasło, znajdź przycisk „Zaloguj się” w prawym górnym rogu strony i wybierz opcję „Nie pamiętam hasła” poniżej okna logowania. Otrzymasz wiadomość e-mail z prośbą o zresetowanie hasła, co pozwoli Ci na ponowne uruchomienie serwisu w ciągu kilku kliknięć.
Należy pamiętać, że dostarczenie tego e-maila może potrwać do 48 godzin.
Potrzebujesz pomocy?
Jesteśmy dostępni od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 9 do 18.