Zamówienia i płatności
Czy mogę anulować moje zamówienie?
Staramy się przetworzyć Twoje zamówienie tak szybko, jak to możliwe, w związku z tym ramy czasowe do anulowania zamówienia są krótkie. Skontaktuj się z nami najszybciej jak to możliwe (idealnie byłoby zrobić to w ciągu 15 minut od złożenia zamówienia), aby nasz pracownik obsługi klienta mógł je w porę anulować.
Nie martw się, jeśli zamówienie nie może być anulowane. Zawsze możesz odmówić odebrania przesyłki od kuriera lub zwrócić ją do nas później bez żadnych opłat. Nasza Polityka zwrotów zawiera wszystkie informacje, których możesz potrzebować.Klarna - Jak zwrócić produkty lub zamówienie opłacone przez Klarna?
Zawsze możesz zwrócić swoje produkty w ciągu 120 dni, korzystając z etykiety zwrotnej dostarczonej z zamówieniem. Więcej informacji jak zwrócić produkt/zamówienie możesz uzyskać.
Jeśli wybrałeś Klarna jako formę płatności i już zapłaciłeś za zamówienie, otrzymasz zwrot pieniędzy za zwrócone przedmioty bezpośrednio przez Klarna.
Jeśli nie zapłaciłeś jeszcze faktury Klarna, cena zwróconych produktów zostanie zmniejszona z pierwotnej faktury. Płacisz tylko za zachowane przedmioty.
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących faktury i/lub płatności Klarna możesz skontaktować się z Obsługą Klienta Klarna w aplikacji Klarna lub kliknąć tutaj.
Klarna - Jak działa Klarna Opłać Później?
Dzięki usłudze Klarna Opłać Później możesz łatwo kupować przedmioty na naszej stronie internetowej i płacić za nie po ich otrzymaniu.
Oznacza to, że płacisz tylko za te przedmioty, które zdecydujesz się zatrzymać.
Po prostu wybierz Klarna Opłać Później jako metodę płatności podczas składania zamówienia. Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia oraz osobną wiadomość e-mail od Klarna ze wszystkimi szczegółami płatności.Na opłacenie zamówienia masz 30 dni od daty wysłania zamówienia.
Możesz zapoznać się z pełnymi warunkami usługi Klarna Opłać Później tutaj.
Klarna - Gdzie mogę znaleźć Regulamin Klarna i Zobowiązania dotyczące prywatności?
Klarna - Co to jest Klarna?
Klarna to dostawca usług płatniczych, pozwalający na zakup produktów teraz i opłatę za nie dopiero po otrzymaniu produktów, bez odsetek.
Pamiętaj, że usługi Klarna są formą kredytu, więc musisz mieć ukończone 18 lat, aby używać Klarna jako metody płatności. Należy pamiętać, że w przypadku opóźnienia płatności mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty.
Klarna jest niezależnym dostawcą usług płatniczych niebędącym naszą własnością. Aby uzyskać więcej informacji na temat faktury lub ogólnych informacji dotyczących Klarny, skontaktuj się z nimi tutaj.
Jak mogę używać Paypal jako metody płatności?
Aby mieć pewność, że zamówienie zostanie dostarczone pod właściwy adres, prosimy o weryfikację czy podane dane na koncie PayPal są poprawne.
Jakie wiadomości e-mail będę otrzymywać w związku z moim zamówieniem?
Po złożeniu zamówienia wyślemy Ci kilka e-maili, aby poinformować Cię o jego statusie. Czasami te wiadomości trafiają do skrzynki spam, więc upewnij się, że dodałeś nas do listy adresów będących wyjątkami od spamu lub do książki adresowej (możesz sprawdzić swój program obsługujący pocztę e-mail, aby zarządzać przychodzącymi wiadomościami).
Wiadomości e-mail dotyczące zamówienia i dostawy:
- Wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia informuje, że otrzymaliśmy Twoje zamówienie.
- Wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki informuje, że zamówienie zostało wysłane. Ta wiadomość e-mail zawiera numer przesyłki, który będzie aktywny w ciągu 24-48 godzin.
- Otrzymasz również wiadomość e-mail zawierającą fakturę za zamówiony produkt/produkty.
Wiadomości e-mail dotyczące zwrotu i anulowania zamówienia:
- Wiadomość e-mail z potwierdzeniem zwrotu informuje, że otrzymaliśmy zwrócone zamówienie, którego stan został zaakceptowany przez pracownika magazynu; oznacza to również, że rozpoczęliśmy proces zwrotu pieniędzy.
- Wiadomość e-mail o anulowaniu zamówienia potwierdza, że zamówienie zostało anulowane. Najczęściej otrzymujesz tę wiadomość po wysłaniu do nas prośby o anulowanie zamówienia, jeśli wszystkie wybrane przez Ciebie produkty zostały wyprzedane lub jeśli nie możemy wysłać zamówienia. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w sekcji Anulowane zamówienia.
Jakich metod płatności mogę użyć?
Robiąc zakupy w naszym sklepie internetowym, możesz skorzystać z następujących metod płatności:
- PayPal i PayPal Express
- Mastercard
- VISA
- American Express
- Klarna
- DotPay
Karty kredytowe i debetowe nie są obciążane do momentu wysłania zamówienia. Dla pewności, że to Ty składasz zamówienie, imię I nazwisko oraz adres, muszą być zgodne z danymi karty kredytowej użytej w trakcie płatności. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania każdego zamówienia, które nie spełnia tych kryteriów.
*Aby mieć pewność, że zamówienie zostanie dostarczone pod właściwy adres, prosimy o weryfikację czy podane dane na koncie PayPal są poprawne.
Gdzie mogę znaleźć numer mojego zamówienia?
Numer zamówienia możesz znaleźć w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia oraz w każdej wiadomości e-mail związanej z zamówieniem. Możesz również sprawdzić zakładkę Zamówienia na swoim koncie.
Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?
Zawsze wysyłamy wiadomość e-mail, aby poinformować, dlaczego Twoje zamówienie zostało (częściowo) anulowane. W większości przypadków jest to jeden z następujących powodów:
- Twoje produkty były niedostępne w magazynie w momencie wysyłki.
Jeśli tak się stało, od razu zajmiemy się zwrotem pieniędzy.
- Coś poszło nie tak podczas sprawdzania danych do faktury i/lub wysyłki.
Spróbuj cofnąć się o jeden krok w procesie płatności na stronie internetowej, aby sprawdzić poprawność swoich danych. Jeśli są one poprawne, najłatwiej będzie skontaktować się z bankiem i sprawdzić, czy może pomóc Ci dowiedzieć się więcej. Jeśli problem dotyczy wysyłki, sprawdź swoje dane adresowe i upewnij się, że adres znajduje się w tym samym kraju, co adres strony internetowej, z której złożyłeś zamówienie.
- Zamówienie jest zduplikowane
Proszę sprawdzić oryginalne zamówienie. Bardzo możliwe, że zostało ono już potwierdzone i/lub wysłane.
Jeśli problem pozostaje nierozwiązany, skontaktuj się z nami, w celu uzyskania pomocy.
Czy mogę zmodyfikować moje zamówienie i/lub szczegóły wysyłki?
Niestety nie mamy możliwości modyfikacji zamówień. Jeśli istnieje taka możliwość, możemy spróbować anulować zamówienie. W tym celu skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta najszybciej jak to możliwe (idealnie byłoby zrobić to w ciągu 15 minut od złożenia zamówienia), w celu uzyskania pomocy.
Nie martw się, jeśli zamówienie nie może być anulowane. Zawsze możesz odmówić odebrania przesyłki od kuriera lub zwrócić ją do nas później bez żadnych opłat. Nasza Polityka zwrotów zawiera wszystkie informacje, których możesz potrzebować.
Klarna - Z kim mam się skontaktować, jeśli mam pytania dotyczące mojej faktury lub płatności Klarna?
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących faktury i/lub płatności Klarna możesz skontaktować się z Obsługą Klienta Klarna w aplikacji Klarna lub kliknąć tutaj. Przedstawiciele Obsługi Klienta Klarna z przyjemnością odpowiedzą na wszelkie pytania.
Potrzebujesz pomocy?
Jesteśmy dostępni od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 9 do 18.